miercuri, 4 februarie 2015

fluturi


Nu știu cum și când ai dat tu naștere unui robinet de fluturi în stomacul meu. Chiar nu știu. Dar ar fi trebuit să-mi dai și iubire să-i hrănesc, nesuferitule! Căci sunt flămânzi și îsi flutură nerăbdători aripile în așteptare de sărutări fierbinți, de îmbrățișări și de vorbe frumoase. Dar nu primesc nimic, nici ei, nici eu. Primim doar ignorarea ta, doar ochi care nu ne văd, doar zâmbete aruncate altora, doar ochi care o sorb pe o alta. Și fluturii mei din stomac strigă dupa iubire. Dar tu nu-i vezi, tu nu-i auzi! Ironia e că tu i-ai creat...
Dă-mi aripi să zbor și-ți voi da o inima s-o iubesti! Dar vreau aripi făcute din iubirea ta.
Deschide ochii și vezi-mi sufletul cum te privește!
Deschide ochii și vezi hoarda de fluturi ce se zbate-n stomacul meu!
Deschide ochii și iubește-mă! E chiar atât de greu?


Love me, darling! And I promise to love you harder than anyone!
But you know what? It's your choice after all and it's your loss if you don't choose wisely.
You thought I am good, but belive me, you don't even know how good I can be!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu