marți, 23 septembrie 2014

sweet obsession


ca zahărul erai pentru gândul meu, ca un fagure dulce de miere.
ca o zi ploioasă cu multă ciocolată caldă,
ca o bibliotecă mare și plină cu cărți vechi mirosind a vanilie.
Erai mult! Erai toți fluturii care zburau și toate trilurile păsărilor.
Bubureze intrate pe fereastră.
bomboane cu mentă.
stereo hearts.
muzica mea preferată.
erai în fiecare bucățică din ceva care-mi plăcea. și toate acele lucruri încă îmi plac. aproape toate. Erai. Ai fost. Ai fost my sweet obsession. Și te-ai topit precum un cub de zahăr cu care îți asemănam uneori sufletul. Evident,m-am înșelat. Lămâile sunt o comparație mai bună.
Dar acum știu ce am de făcut. Pentru o viață sănătoasă și fără complicații evitați dragostea neîmpărtășită. Evitați de fapt toate fărâmele de iubire ce v-ar putea intra în inmă. Veți avea nevoie de succes și mult trifoi proaspăt cu noroc bun de primăvară îndepărtată!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu