miercuri, 2 aprilie 2014

I need a hero...



Și uneori simt că viața mea ar fi mai bună dacă ar exista un super-erou, oricând gata să facă orice pentru mine... Știi, dacă super-eroul ăsta ar exista, cred că ar fi îmbrăcat numai în zâmbete și ar picta câte unul pe cerul fiecărei dimineți.
Și dacă ar exista, ar avea tot timpul cu el o umbrelă invizibilă pe care să mi-o ofere dacă ploaia m-ar surprinde în plină stradă la 2 km distanță de casă.
...și ar putea să croșeteze o bluză călduroasă în cinci secunde pentru cazul în care viscolul m-ar surprinde în plină zi de mai doar în tricou.

Eroul meu m-ar saluta în fiecare dimineață cu un călduros și vesel Good morning, sunshine!
...mi-ar întinde mereu o mână să mă ridic dacă asfaltul ar considera că vrea o îmbrățișare de la mine
...mi-ar oferi mereu un umăr fără să se supere dacă i-l scald în lacrimi
...mi-ar desena întotdeauna o coroană inviibilă, spunându-mi să țin capul sus ca să nu cadă
...mi-ar lăsa de fiecare Crăciun halvițe sub brad
...m-ar lua de mână în fiecare seară și am pluti împreună în lumea viselor
...m-ar purta în spate ca pe un copil de 3 ani ca să putem zbura împreună
...m-ar lăsa să-i pictez constelații peste zâmbetele pelerinei
...ar împărți ciupituri invizibile tuturor celor care mă supără

Dar cel mai important...mi-ar fi nu numai erou, ci și prieten. Adevărat. Sincer. Prieten
Și m-ar ține de mână în drumul spre visurile-mi plăpânde.
Iar dacă aș vrea să renunț vreodată, eroul meu ar fi primul care mi-ar da o palmă zdravănă și m-ar trezi, apoi mi-ar zâmbi cu blândețe.

2 comentarii:

  1. Un astfel de erou îmi doresc şi eu, ba chiar cred că îşi doresc şi alte persoane. Ar fi ideal să avem pe cineva care să ne trezească la realitate şi să ne reamintească de priorităţi, dar cel mai bine ar fi ca noi înşine să fim eroii noştri. Dacă noi nu ne iubim, nici alţii nu ne pot iubi, iar asta se aplică şi pentru prietenie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Tibi. Până la urmă noi suntem cei mai buni prieteni ai noștri și nici chiar noi nu suntem întru totul devotați întrucât până și propria umbră ne părăsește în întuneric...

      Ștergere